Facebook
ABC Σήμα ΕΠΣΗ
Proactive
coffee island
fifty
DP Studies
diakriton

Επισκέπτες αυτή τη στιγμή:


Ανακοίνωση

ΤΟ ΧΟΡΗΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (10/7/2015 16:09)

Χορηγικό Πρόγραμμα Ερασιτεχνικών Σωματείων Ελλάδας

Αρχές

 

Αθλητισμός – Πολιτισμός

Εθελοντισμός

Αθλητικά ιδεώδη

Ολυμπισμός

Ερασιτεχνισμός

¶μιλλα

Ιδέα – Όραμα

Νεολαία

Παγκοσμιοποίηση

Νομική Σχολή

Αρχή της επικουρίας

Όραμα

 

Σε όλα τα παραπάνω, γνωστά σε όλους μας,

Ορθώνουμε το ανάστημα και

Παλεύουμε να τα κάνουμε κτήμα μας,

Ή αντιστεκόμαστε,

Όχι στα λόγια, αλλά στην πράξη.

Πως μας ρωτάτε;

Το σκεπτικό μας είναι η απάντηση

 

Εκφράζουμε την αρχή της επικουρίας και προχωρούμε ένα βήμα παρακάτω από εκεί που εσείς σταματάτε, λόγω των ειδικών συνθηκών, της κρίσης κ.λπ.

Κοιτάμε το παρελθόν με ιστορική ματιά,
το προσπερνάμε και απαντάμε στο σήμερα
και στο απαιτητικό αύριο.

Τα σωματεία δεν μπορούν να τελούν σε αναγκαστική ομηρία των φορέων, αλλά σε ορθολογικό προγραμματισμό, σε κανόνες του marketing, με κριτήρια, κίνητρα, όραμα, αλλά και συναίσθημα.

Για την νεολαία είναι θέμα παιδείας.

Η συνεργασία μας είναι επιβεβλημένη…

Σκοπός

 

Οι ενώσεις Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ελλάδος για την βελτίωση και την ανάπτυξη του ερασιτεχνικού αθλητισμού, αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα κοινό χορηγικό πρόγραμμα για όλα τα σωματεία της δύναμής τους.

Ο Σκοπός τους είναι:
 

  • Η δημιουργία πρότυπου ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων.
  • Η απομάκρυνση φαινομένων βίας και η προβολή του ευ αγωνίζεσθε.
  • Η βελτίωση και η ανάπτυξη του ερασιτεχνικού αθλητισμού με στόχο την στελέχωση των Επαγγελματικών ομάδων με Έλληνες ποδοσφαιριστές. Ας μην Ξεχνάμε ότι το EURO 2004 το κατέκτησαν Έλληνες ποδοσφαιριστές που στο 80% τους προέρχονταν από ομάδες Νέων και Παίδων.
  • Η βελτίωση των γηπεδικών εγκαταστάσεων

Αποτελεσματικότητα χορηγικού προγράμματος

 

Υψηλή αποτελεσματικότητα τρόπου προώθησης, προβολής και διαφήμισης σε όλη την Ελλάδα μέσω 4.200 ερασιτεχνικών σωματείων.

  • Δημιουργεί ισχυρές στρατηγικές επικοινωνίας και διαφήμισης
  • Είναι ευέλικτα ως προς τις τρέχουσες ανάγκες των διαφημιστικών εταιρειών
  • Παρέχουν μετρήσιμα και χρονικά καθορισμένα standards απόδοσης
  • Στοχεύουν στην εφαρμογή όλων των σύγχρονων μεθόδων μάρκετινγκ
  • Δημιουργούν συνθήκες για μακροχρόνιες συνεργασίες

 

 

Παροχές

 

Οι παροχές που θα λαμβάνει η στοιχηματική εταιρεία από τα ερασιτεχνικά πρωταθλήματα είναι οι ακόλουθες:

Σύμβολα και τίτλοι

Η διαφημιστική εταιρεία για τις επικοινωνιακές ανάγκες έχει δικαίωμα:

  • Χρήση της φράσης «Χορηγός Πρωταθλήματος Περιφερειακού, ¶ Τοπικού, ΄Β και ΄Γ τοπικού» - Μετονομασία του πρωταθλήματος με το όνομα της διαφημιστικής εταιρείας (Πρωτάθλημα Vodafone, Interamerican κ.λπ.)
  • Χρήση των εμβλημάτων των Ενώσεων
  • Σηματοποίηση των γηπέδων με ονομασία του Πρωταθλήματος
  • Χρήση της φράσης «Μέγας Χορηγός» της ομάδας
  • Χρήση του εμβλήματος της ομάδας
  • Χρήση της ομαδικής φωτογραφίας

Πρόγραμμα αξιοποίησης αθλητικού ιματισμού

  • Όλες οι ομάδες θα αγωνίζονται με το patch στο μανίκι του λογοτύπου της στοιχηματικής εταιρείας ή του αντίστοιχου πρωταθλήματος εάν λάβει την ονομασία της στοιχηματικής εταιρείας.
  • Εμπρόσθια όψη των εμφανίσεων της ομάδας με το λογότυπο της στοιχηματικής εταιρείας  ή προϊόντων της (π.χ. ΟΠΑΠ ή William Hill ή ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ή Casino William Hill ή good.gr κ.τ.λ.).
  • Οπίσθια όψη των σορτς της ομάδας με το λογότυπο της στοιχηματικής εταιρείας  ή προϊόντων της ακόμα και αν είναι διαφορετικό από το εμπρόσθιο μέρος (π.χ. ΟΠΑΠ ή William Hill ή ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ή Casino William Hill ή good.gr κ.τ.λ.).
  • Σε κάθε μορφή επίσημου αθλητικού υλικού που χρησιμοποιείται από την ομάδα κατά την διάρκεια των προπονήσεων και της προθέρμανσης πριν τους αγώνες.

Γηπεδικές εγκαταστάσεις

  • Εξωτερική σηματοποίηση της κεντρικής θύρας εισόδου ή εσωτερικά της κερκίδας
  • Μια σταθερή τηλεοπτική πινακίδα σέντρας, διαστάσεων 40m x 1m
  • Δύο σταθερές τηλεοπτικές πινακίδες κόρνερ, διπλής όψεως, διάστάσεων 6m. x 1m.
    Συνολικά ο διαφημιστικός χώρος για τη διαφημιστική εταιρεία είναι 52m σε κάθε γήπεδο. Αν αναλογιστούμε λοιπόν ότι τα γήπεδα που αγωνίζονται τα ερασιτεχνικά σωματεία είναι περίπου 1000 στον αριθμό, αμέσως καταλαβαίνουμε ότι ο συνολικός διαφημιστικός χώρος ανέρχεται σε 52 χιλιόμετρα!
  • Backdrop συνεντεύξεων τύπου των προπονητών.
  • Εσωτερικά και εξωτερικά των πάγκων των ομάδων.
  • Εσωτερικά και εξωτερικά της φυσούνας εισόδου των αθλητών.
  • Δεκαπέντε (15) ηχητικά μηνύματα σε κάθε εντός έδρας αγώνα.

Επίσημη Ιστοσελίδα

Όλες οι ερασιτεχνικές ομάδες σε συνεργασία με τις Ενώσεις τους θα αναγκαστούν βάση του χορηγικού προγράμματος να δημιουργήσουν την επίσημη ιστοσελίδα  τους.

Τα οφέλη από την συγκεκριμένη ενέργεια των Ενώσεων και των ομάδων για την διαφημιστική εταιρεία είναι πολλαπλά αν αναλογιστούμε μόνο τον αριθμό των ερασιτεχνικών ομάδων ποδοσφαίρου, δηλαδή 4.500 ομάδες άρα και 4.500 ιστοσελίδες.

Όλοι οι επισκέπτες των ιστοσελίδων θα είναι και πιθανοί πελάτες της διαφημιστικής εταιρείας.

Το νούμερο της επισκεψιμότητας των ιστοσελίδων και τελικά των πιθανών πελατών της διαφημιστικής εταιρείας θα ξεπεράσει στο ελάχιστο τους 1000.000.000 μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα αν υπολογίσουμε μόνο ότι οι εν ενεργεία ποδοσφαιριστές ερασιτεχνικών κατηγοριών, χωρίς τις ακαδημίες και τα τμήματα junior είναι 500.000. ¶ρα μαζί με τις διοικήσεις και τους ανθρώπους που βρίσκονται σε καθημερινή βάση δίπλα στα σωματεία το παραπάνω νούμερο είναι απολύτως εφικτό.

Διαφημιστικός χώρος στην ιστοσελίδα

  • Intro page (Start page) με χρόνο 10 δευτερολέπτων για την προβολή λογοτύπου ή διαφήμιστικού της στοιχηματικής εταιρείας μέχρι την είσοδο στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας. 
  • Έως δυο εσωτερικά banner με hyper link στην σελίδα της στοιχηματικής εταιρείας.
  • Ένα εσωτερικό banner για την προβολή της κοινωνικής εταιρικής ευθύνης της στοιχηματικής εταιρείας (π.χ. good.gr).
  • Όλες οι ιστοσελίδες θα διαθέτουν πεδίο Newsletter στο οποίο ο κάθε επισκέπτης θα καταχωρεί το e-mail του για τυχόν ενημερώσεις της ομάδας. Ταυτόχρονα με την καταχώρηση θα ενημερώνεται και η διαφημιστική εταιρεία με την καταχώρηση των e-mail. Με αυτόν τον τρόπο οι διαφημιστικές εταιρείες θα μπορούν να ενημερώνουν ανά πάσα στιγμή τους πιθανούς πελάτες τους με Newsletter.

 

 

 

 

 

 

 

Οικονομικοί συντελεστές

 

Τα οικονομικά οφέλη των ερασιτεχνικών σωματείων θα είναι συνάρτηση των παρακάτω συντελεστών:

  • Η κατηγορία στην οποία αγωνίζεται το σωματείο (Περιφερειακό, ¶, ΄Β ή ΄Γ Τοπικό)
  • Η συμπεριφορά των ομάδων – Fair Play. Όταν λέμε συμπεριφορά των ομάδων εννοούμε:
  • Την συμπεριφορά των ποδοσφαιριστών εντός αγωνιστικού χώρου (αριθμός κίτρινων και κόκκινων καρτών σε μια σεζόν)
  • Την συμπεριφορά των φιλάθλων του σωματείου. Πλέον πρέπει να απομακρυνθούν τα φαινόμενα βίας από τους αγωνιστικούς χώρους και ειδικότερα από τον ερασιτεχνικό αθλητισμό.
  • Την συμπεριφορά των ίδιων των παραγόντων των σωματείων. Δηλαδή αν έχουν κληθεί σε απολογία από την Ένωσή τους και πόσες φορές.

    *Σημειώνεται ότι η ομάδα που θα δημιουργεί επαναλαμβανόμενα ή εκτεταμένα επεισόδια θα επέρχεται στη λεγόμενη ρήτρα βίας σύμφωνα με την οποία δεν θα παίρνει την χορηγία για την σεζόν που δημιούργησε επεισόδια.
  • Ο αριθμός των αθλητών που αθλούνται στο σωματείο μαζί με τα τμήματα υποδομών. Ο αριθμός αυτός θα είναι εμπράκτως αποδεδειγμένος από την ένωση στην οποία ανήκει το σωματείο.
  • Η Γεωγραφική τοποθεσία της ομάδας
    Δυστυχώς η γεωγραφική τοποθεσία των σωματείων αποτελεί ένα πολύ βασικό – οικονομικό συντελεστή ειδικά για τις ομάδες που έχουν σε εβδομαδιαία βάση ακτοπλοϊκά ταξίδια. Σε πολλές περιπτώσεις αυτά τα ταξίδια πραγματοποιούνται κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες. Οι ομάδες αυτές ανήκουν κυρίως στην Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Δωδεκανήσου και Κυκλάδων.
  • Γηπεδικές εγκαταστάσεις
    Είναι απολύτως κατανοητό ότι οι ομάδες που έχουν δικές τους εγκαταστάσεις έχουν και περισσότερα έξοδα συντήρησης σε σχέση με τις ομάδες οι οποίες απλά ενοικιάζουν γήπεδα και αγώνων και προπονήσεων

 

Ανταποδοτικά οφέλη στοιχηματικής εταιρείας και σωματείων

 

Σημαντικά ζητούμενα πέρα από τα οικονομικά οφέλη αποτελούν και οι άδειες πρακτορείων.

Ειδικότερα, η στοιχηματική εταιρεία η οποία θα αναλάβει την χορήγηση ερασιτεχνικών σωματείων θα μπορούσε να χορηγήσει ανά είκοσι (20) σωματεία και μια (1) άδεια πρακτορείου.

Την όλη διαχείριση των πρακτορείων θα αναλάβει η οικία Ένωση, η οποία με τη σειρά της θα οφείλει να μοιράσει τα κέρδη στα σωματεία βάσει των προηγούμενων οικονομικών συντελεστών.

Τέλος σημειώνεται ότι το 20% της πιθανής χορηγικής συμφωνίας θα πηγαίνει στο ταμείο της κάθε Ένωσης για τις βασικές της ανάγκες.

 

 

Ευχαριστίες

 

Η Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ηρακλείου ευχαριστεί την εταιρεία SpecialOne και προσωπικά τον ιδιοκτήτη της, Γιάννη Γουρνιεζάκη, για την αμέριστη συνεργασία και την πολύτιμη και πολύμηνη συνεισφορά του.

Στοιχεία επικοινωνίας με την εταιρεία διαφήμισης και ανάπτυξης ιστοσελίδων SpecialOne

Τηλέφωνο επικοινωνίας
+30 2810 230007

E-mail
info@specialone.gr

Ιστοσελίδα
www.specialone.gr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Γιατί το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο αποτελεί την δύναμη του επαγγελματικού
&

Η επιτυχία σας είναι θέμα και του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου